Detalles MARC
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
01978nam a2200277Ia 4500 |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN |
campo de control |
20211231062523.0 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
201120s2017||||xxk|||||||||||000|0|eng|d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
978-0-86355-878-8 |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro catalogador/agencia de origen |
AR-BaCTP |
080 ## - NÚMERO DE LA CLASIFICACIÓN DECIMAL UNIVERSAL |
Número de la Clasificación Decimal Universal |
811.111'243=111 E51 |
100 ## - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Erling, Elizabeth J. |
Término indicativo de función/relación |
ed. |
9 (RLIN) |
10745 |
245 #0 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
English across the fracture lines |
Resto del título |
the contribution and relevance of english to security, stability and peace |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
London |
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
British Council : Teaching English |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2017 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
245 p. |
Otras características físicas |
tbls., grafs. |
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO |
Nota de contenido con formato |
Contents: Theme 2: The role of English in creating and maintaining relationships and stability locally and globally - Theme 2: The role of English in creating and maintaining relationships and stability locally and globally. |
520 ## - RESUMEN, SUMARIO, ETC. |
Resumen, sumario, etc. |
The book provides new insights into the various communicative needs in such situations, and shows the impact and potential of programmes promoting English as a means of reconciliation, resilience, environmental sustainability and intercultural understanding. It offers a space for reflection on how English language teaching can nurture learners' wellbeing by equipping them with a language in which not only injustice and pain are articulated and expressed to the wider international community, but also forgiveness and empathy. In addition, it provides recommendations for how all of us involved in the English language teaching (ELT) profession can facilitate making connections and promote participation in global dialogues through English, keeping hope alive in challenging times. |
650 #2 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
EDUCACIÓN |
9 (RLIN) |
5350 |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
PEDAGOGIA |
9 (RLIN) |
7028 |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
INTEGRACION CULTURAL |
9 (RLIN) |
6199 |
650 #2 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
INGLÉS |
9 (RLIN) |
6108 |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
ENSEÑANZA DEL INGLÉS COMO LENGUA EXTRANJERA |
9 (RLIN) |
5425 |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
ENSEÑANZA DE LA LENGUA |
9 (RLIN) |
5436 |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Knagg, John |
Término indicativo de función/relación |
pref. |
9 (RLIN) |
12219 |
900 ## - DATOS LOCALES, (WINISIS) |
V 5 Nivel bibliográfico |
m |
V 44 Fecha normalizada ISO |
20170101 |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Tipo de ítem Koha |
Libros |