Teacher's gendered language as a model in the second language classroom
Tipo de material: Recurso continuoSeries Género, lenguaje y traducción : actas del Primer Seminario Internacional sobre Género y Lenguaje (El género de la traducción-la traducción del género) : Valencia 16-18 octubre 2002 ; 1Detalles de publicación: Valencia : Universitat de ValènciaGeneralitat Valenciana. Conselleria de Benestar Social , 2003Descripción: p.298-312ISBN:- 84-370-5730-2
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura topográfica | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Artículos/Analíticas | Biblioteca Bartolomé Mitre | Colección General | 81'25:141.72=134.2=111 S59 (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | 2278-36 |
Inc. ref.
"Most language and gender studies ocncentrate on monolingual or bilingual communities, which build their identities according to the language they speak, the community they belong to, and social and environmental contexts. Less attention has been paid to those people who are simultaneously immersed in their own community and participate in an "artificial" one, the foreign language classroom in general and speciafically, the community created by the Spanish foreign language teacher and students..."
No hay comentarios en este titulo.