Curiosity as an approach to marketing
Tipo de material: Recurso continuoIdioma: Inglés Series The ATA Chronicle : number 5, volume XLV, Sept/Oct 2016 ; vol. 45; n. 5Detalles de publicación: Alexandria, VA : American Translator Association , september-october 2016Descripción: p. 28ISSN:- 1078-6457
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura topográfica | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
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Artículos/Analíticas | Biblioteca Bartolomé Mitre | H28 (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | ATA-2016-5_28 | |||
Artículos/Analíticas | Biblioteca Bartolomé Mitre | Colección General | H28 (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible |
But what about curiosity as an approach to marketing? We've probably all heard marketing people say that we should try to write texts that spark curiosity. This is often cited as the best way to get people interested in our products and services and to get their attention long enough to read our marketing texts and website copy.
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